- Cigo! El može jedna pesma!?
 - Može, kume, nego da može! Koja pesma?!
 - Daj onu o turističkoj zajednici i gospodarskoj komori!
 - Auuuu! Pa kud baš tu najskuplju!?
 "Internetska stranica, kao i sami organizatori sajma, nestali su prije nekoliko mjeseci."
Eto, sa malenim zakašnjenjem saznasmo da su Lu i Andy, zvuči kao linija
 intimnog rublja za žene i muškarce, a ne govorim napamet jer sam i sâm 
imao Endi gaće rađene u pokojnoj tvornici "Nada Dimić", preveslali neke 
naivce iz Hrvatske. Preveslali su redom: Turističku zajednicu Grada 
Zagreba, Hrvatsku turističku zajednicu, Hrvatsku gospodarsku komoru, 
neke županijske turističke zajednice, neke kompanije i neke turističke 
agencije. Preveslalo bi i Croatia Airlines, ali se ova izvukla jer 
sponzorirane aviokarte nisu iskorištene. Još.
Naime, najavljivali
 Lu za žene i Andy za muškarce (u daljnjem tekstu "organizatori sajma") 
prvu veliku turističku biznis-burzu u Hrvatskoj, ma što god to značilo, s
 više od 400 međunarodnih turističkih kupaca iz 30 zemalja svijeta. 
Četiri stotine kupaca. Međunarodnih. Iz više od trideset zemalja. 
Svijeta. "Organizator sajma" te neviđene manifestacije gordog naziva 
Central European Tourism Summit Zagreb (CETS), britanski je već 
spomenuti bračni par Lu i Andy Buchanan. Kao i svaki bračni par koji se 
bavi organiziranjem sajmova i biznis-burzi, i bračni par Buchanan ima 
tvrtku Cent Euro Fairs SL registriranu u španjolskoj Malagi. Britanski 
bačni par Lu i Andy s tvrtkom registriranom u Malagi obećao je svojim 
korisnicima, a ovi najavili da će Zagreb početkom prosinca biti domaćin 
prve turističke burze za središnju Europu.
Sajam je trebao biti 
održan na Zagrebačkom velesajmu 4. i 5. prosinca 2018. godine. Četvrtog i
 petog prosinca. I nikome iz gradske turističke zajebnice, nikome iz 
državne turističke zajebnice, nikome iz državne gospodarske komore, 
nikome niti iz ijedne druge zainteresirane županijeske turističke 
zajebnice, niti iz ijedne zainteresirane turističke agencije i 
kompanije nije palo na pamet da je u to doba Adventa, kad grad Zagreb 
posjeti nekoliko stotina tisuća ljudi, nemoguće naći smještaj ni za 
strica koji dolazi sa pršutom i demižonom vina, ni za tetku s gužvarom, 
šapama i bocom rakije, a kamoli za predstavnike četiri stotine 
međunarodnih turističkih kupaca. Palo je to na pamet, vjerojatno već 
ranije, Lu i Andyju, to jest "organizatorima sajma". Vjerojatno im je to
 palo na pamet i prije nuđenja organiziranja sajma turističke burtze jer
 svaki će korisnik, kad već ne zna sam, da kad mu ponudiš promjenu 
termina, nevoljko ipak pristati jer mjesta u prosincu u Zagrebu nema ni 
za lijeka. "Organizatori sajma" se nisu previše eksponirali, što je i 
logično jer taj sajam nije predviđen za široke narodne mase nego samo za
 izabrane, agente četirjui stotine međunarodnih turističkih kupaca i 
predstavnike gradskih, državnih i nekoliko zainteresiranih županijskih 
turističkih zajebnica, državnegospodarske komore i sličnih likova. Tek 
su, ovlaš, javili Hini, Hrvatskoj novinskoj agenciji, promjenu vremena 
održavanja sajma jer da je, eto shvatili su i Lu i Andy, u Zagrebu to 
doba doba Adventa i da je gužva velika pa će sajam biti u svibnju. Malo 
su se naljutili njihovi korisnici, gradska turistička zajebnica, državna
 turistička zajebnica, državna gospodarska komora i sve ostale 
zainteresirane županijske turističke zajebnice i komore. Postali su 
sumnjičavi.
"Internetska stranica, kao i sami organizatori sajma, nestali su prije nekoliko mjeseci."
Neki su se toliko naljutili da su poduzeli i pravne iskorake poput 
tužbe nekom nadležnom sudu u Zagrebu, ali i dalje ne mogu sa sigurnošću 
potvrditi da je sajam otkazan. “To treba pitati same organizatore. Ono 
što gradska turistička zajebnica može potvrditi jest da smo s naše 
strane prekinuli svaki oblik suradnje s organizatorom te otkazali 
aktivnosti vezane za spomenuti sajam. Do toga je došlo zbog neadekvatne 
komunikacije i neispunjavanja obveza koje su preuzeli organizatori”, 
objasnili su iz ureda direktorice te zajebnice.
Pojašnjavaju iz 
tog ureda da su podržali organizaciju sajma osiguranjem “određenih 
financijskih sredstava, omogućavanjem kontakata te vođenjem komunikacije
 s organizatorom o prilagodbi sajma potrebama tržišta Zagreba i 
Hrvatske. Iako se u letku sajma navodi kao dijamantni sponzor, uz njih i
 Croatiju Airlines, za što je po cjeniku sajma trebalo izdvojiti 42 
tisuća eura, tvrde da su uplatili 29.100 eura, i to ne u obliku 
sponzorstva, već kao “protučinidbu za uređenu obvezu organizacije 
sajma”. Protučinidbu!? O da ti jebem i činidbu i protučinidbu i 
novorvacki jezik!
 
"Internetska stranica, kao i sami organizatori sajma, nestali su prije nekoliko mjeseci."
“Organizator nam nije vratio uloženi novac, a u postupku smo 
reguliranja statusa povrata, na način da smo Cent Euro Fairs tužili za 
povrat plaćenog iznosa.” O najvjerojatnijem otkazivanju ovih je dana 
svoje članice obavijestila i državna gospodarska komora, koja nije 
sudjelovala u organizaciji sajma, i trenutačno prikuplja informacija 
koliko je njenih članica, vjerojatno mimo zamolidbe komore na 
oprezitet, platilo izlaganje.
 Ni u 
državnoj turističkoj zajebnici nemaju službenu informaciju organizatora
 da je sajam otkazan. “U više navrata pokušali smo s organizatorima 
stupiti u kontakt putem telefona i maila. Također, uputili smo im i 
nekoliko dopisa i zatražili očitovanje otkazuje li se sajam zaista”, 
kažu. Državna je turistička zajebnica pak trebala biti u funkciji 
izlagača te su umjesto dijamantnog paketa platiti zakup izlagačkog 
prostora od 50 kvadrata, i to 16.500 eura. Nastojat će, vele, od organizatora osigurati povrat uplaćenih sredstava mirnim putem.
"Internetska stranica, kao i sami organizatori sajma, nestali su prije nekoliko mjeseci."
 U prvi te tren ovakva vijest nasmije, malo se zluradosti javi, kao, eto
 im, nek vide paraziti kako je kad im netko uzme mjeru, i pare; nek vide
 kako je tebi bilo kad ti je bostonski diler jeftinih rabljenih laptopa 
uzeo hiljadu kuna, a poštom nisi dobio ni dasku, a kamoli laptop po povoljnoj cijeni; nek 
vide kako je gradonačelniku Đakova sa svojim savjetnikom koji je Johnu 
Smithu uplatio 50.000 eura po primljenom e-mailu. Za neupućene, 
bostonski diler rabljenim laptopima je nakon mjesec dana nestao poput 
organizatora sajma i njihove internetske stranice, a spomenuti John Smith 
je inače stric od nećaka Buchananovih, Lu i Andyja, i bratić od 
sestrične onog Toma Forda, znate Toma, Srbin, diler droge.
A onda
 te ta vijest ipak rastuži. Jer kako te ne bi rastužila vijest da se na 
tvojeg osobnog dugogodišnjeg vampira, pa makar i jednokratno, zakači - 
 pijavica.