Pages

12 January 2013

striptease

Događa mi se to. Periodično... (ovo pišem potajice, dok se primirila, bit će drijema).

Svojeglava je. Stoposto. Evo se već nekoliko sati trudim, a ona ni da bi - ne da se skinuti i šlus!

Pokušao sam sve provjerene i neprovjerene metode, fina hrana, zamamna juhica balansiranih okusa, lagano tretiran lijep komad mesa, sezonske povrtne delicije, topla pića orijentalnih krajeva, citrusi, cimet, čaj, vino, ruže... I ništa.

Probao sam sa tableticama. Podmetnuo dok nije obraćala pažnju, između dvije rečenice i u jednom gutljaju čaja, misleći kako će je sve to zamantati, iako sam trebao za to iskoristiti kuhano vino, valjda bi žešće djelovalo, i kako će izgubiti nit, kako će mi uspjeti, skinut ću je, a ono - opet ništa.

Nagovarao sam je i bez uvijanja, laskanja i snubljenja, onako, direktno u glavu. Nek' pođemo zajedno grijati krevet: čista posteljina apstraktnih monokromatskih dezena, lagani antialergijski prekrivači, jastuk ergonomičan i multifunkcionalan...

Na koncu, nakon svih onih lijepih pokušaja, pristala je! Pala na najobičniju foru poziva u krevet i pristala samo leći. Za sada. Al' se skinut' ne da. Temperatura.

No comments:

Post a Comment