Pages

8 June 2016

jedan poziv mijenja sve

Zazvoni mobitel. Devet i dvaestri. Broj 0800 nešto-nešto. Da nisu neki teletrgovci ili anketari...
- Dobar dan.
- Dobar dan.
- Zovem iz ministarstva zdravstva...
- Da?
- ... htjela sam Vas podsjetiti da imate zakazane termine.
- Daaa?
- Da. Sad trinaestog lipnja u devet i trideset imate magnetnu abdomena, a sedamnaestog u deset kontrolni pregled kod urologa, obje u KaBeCeu Zagreb.
- A jel vidite kad imam termin za laboratorijske pretrage, ono AFP, BHCG, LDH, EM OST E, HDZ i to?
- Samo malo... Evo, imam i to, termin je osamnaesti srpnja.
- Ne mislite li da je malo nezgodno ić na pretrage i preglede bez vremeplova? Kontrola prije pretraga, jel?
- Je, vidim, nije zgodno.
- Ali je nezgodno.
- Gospodine Križan, ja Vam tu nažalost ne mogu pomoći, ali možete probat nazvat KaBeCe, možda oni mogu promijenit termine.
- Hvala Vam.
- Molim, tu smo radi Vas.
- Nego, kad ste već tu, ovaj eMeR u ponedjeljak, jel mogu ja taj abdomen zamijenit s testisima?
- Kak to mislite?
- Ne mislim baš abdomen mijenjat za testise nego magnetnu.
- Ali gospodine Križan, nismo mi trgovina, mi smo sustav zdravstvenih ustanova.
- Uf, ja Vas pomiješao, oprostite. Al samo da znate, mejl s otkazom tog eMeRa sam i tako odavno bio poslao jer sam to riješio...
- Ako jeste, onda budem ovdje to otkazala. Hvala.
- Hvala Vama, doviđenja.
- Doviđenja i ugodan dan.

Da ministarstvo zdravstva!? Jasno da zovu provjerit jesu li zakazani termini još uvijek stvarno ili nepotrebno zauzeti nemarom ili prestankom postojanja pacijenata. Oćureć, lijepo je kak se naše ministarstvo brine o pacijentima, a ne samo o doktorima.

Već za sutra očekujem poziv:
- Dobar dan.
- Dobar dan.
- Zovem iz ministarstva unutarnjih poslova.
- Izvolte?
- Samo da vam javim kako imamo podatak da ste dana devetnaestog kolovoza dvijeisedme na križanju Avenije Dubrovnik i Avenije Većeslava Holjevca prešli preko pješačkog prijelaza na crveno svjetlo na semaforu...
- Pa platio sam kaznu.
- Jeste, vidim, zato i zovem da kažem hvala. Doviđenja.
- Doviđenja.


Ili:
- Halo, ovdje ministarstvo poljoprivrede. Vidimo da nemate zemlju pa nas zanima jeste li zainteresirani.
- Žao mi je, moju su zemlju drugi rasprodali.
- Ali gospodine, nemamo Vas u evidenciji, ta zemlja mora da i nije bila Vaša.
- Bila je, bila...
- Onda ništa, oprostite na smetnji i ugodan dan.
- Hvala također. Doviđenja.
- Doviđenja.


Ili:
- Dobar dan.
- Dobar dan.
- Ovdje ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta...
- Do vi đe nja!


Ako ministara i ne bude, bit će ministarstava!

No comments:

Post a Comment